Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoelang duurt het voor dat geld is overgemaakt naar je rekening vanuit de belastingaangifte ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
675

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Voor 1 april aangifte gedaan wordt in principe in juni 2011
overgemaakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn ervaring is dat de termijn die mijn voorganger hier meldt nog weleens met en paar maandjes wordt overschreden en ik vul de aangifte altijd ruim voor 1 april in. Het heeft soms ook te maken met de hoeveelheid "aparte" zaken, zoals hoeveel zaken die je af wilt trekken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanaf a.s. maandag gaan de eerste betalingen de deur uit, mits je voor 1 April hebt ingestuurd. De hele operatie zal in de maand Mei voltooid zijn.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie mijn bron.
Normaal gesproken wordt er een uiteindelijke datum vermeld op de teruggave. Binnen deze termijn zou u het geld moeten ontvangen, wordt deze datum overschreden heeft u in principe recht op intrest en zou er meer dan het voorziene bedrag moeten gestort worden. Spijtig genoeg is dit niet altijd het geval!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding