hoelang duurt het voor dat geld is overgemaakt naar je rekening vanuit de belastingaangifte ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Voor 1 april aangifte gedaan wordt in principe in juni 2011
overgemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn ervaring is dat de termijn die mijn voorganger hier meldt nog weleens met en paar maandjes wordt overschreden en ik vul de aangifte altijd ruim voor 1 april in. Het heeft soms ook te maken met de hoeveelheid "aparte" zaken, zoals hoeveel zaken die je af wilt trekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanaf a.s. maandag gaan de eerste betalingen de deur uit, mits je voor 1 April hebt ingestuurd. De hele operatie zal in de maand Mei voltooid zijn.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie mijn bron.
Normaal gesproken wordt er een uiteindelijke datum vermeld op de teruggave. Binnen deze termijn zou u het geld moeten ontvangen, wordt deze datum overschreden heeft u in principe recht op intrest en zou er meer dan het voorziene bedrag moeten gestort worden. Spijtig genoeg is dit niet altijd het geval!