Inkoper bij bijvoorbeeld een modewarenhuis. Dan moet je kleding of stoffen van over de wereld halen.
Mensen met een hoge functie bij een multinational moeten vaak ook veel vliegen. Denk aan bepaalde functies bij Philips, Shell enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik denk zakenlui die voor hun beroep vaak naar het buitenland moeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zakenman, ambassadeur, steward(ess), koning(in), minister, ..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf vliegen (dus besturen) of je laten vliegen?

Sporters (zoals tennissers, voetballers etc. moeten veel vliegen), ook als minister van buitenlandse zaken moet je veel vliegen (politici in het algemeen > vergaderingen in het buitenland, bv de EU). Etc etc etc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je iets wil doen dat ook nog makkelijk haalbaar is zal ik in ht vliegtuigtransport gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Levende kanonskogel.. Ik zal 's opzoeken wat voor opleiding je daarvoor nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Marine heb je behalve de piloot ook ander personeel in de helikopter die er samen voor zorgen dat ze alle taken kunnen uitvoeren. B.v. de Tacco aan boord vliegt niet.
Ook hebben ze bij de Kustwachtvliegtuigen soortgelijke functies.
In de burgermaatschappij kun je als steward/stewardess/purser aan de slag.