Ik heb een ww uitkering en een parttime baan. Voor die parttime baan wil ik ontslag nemen. Heeft dat gevolg voor mijn uitkering ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee dat geeft geen gevolgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk het niet, je krijgt ww voor de uren die je niet werkt. Stel dat je een baan kwijt bent waar je 20 uur werkte dan krijg je voor 20 uur WW. Als je die parttime baan opzegt, krijg je voor die uren geen WW, want verwijtbaar werkloos. Dus geen gevolgen verder, je krijgt wat je al kreeg
anneliez
12 jaar geleden
Voor de goede orde: voor die parttime baan krijg je geen WW omdat je zelf ontslag neemt. Dat noemt het UWV 'vrijwillig werkeloos'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ werkeloos m/z werkloos
Da ik zwanger ben ik ben 8maanden wa kan ik doen kb geen oncmw geen nix en dan woord ik 9maanden hoe ga ik mijn kind verzorgen ?? kan iemand me dr overhelpen aub ??????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is geen antwoord maar meer een vraag of verzoek om hulp,denk ik.