Is in andere valuta beleggen/handelen nu verstandig?..en zoja...welke valuta?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien drachmen????

Het beste antwoord

De waarde van andere valuta fluctueert heel erg. Het is dus geen belegging maar speculeren. Als je geen ervaring hebt met valutahandel, dan is het meer geluk dan wijsheid. Er zijn namelijk zoveel factoren met invloed op de wisselkoersen dat het niet te voorspellen is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Jazeker! De euro daalt met de dag, ikzelf heb vanaf februari 2000 euro in de dollar gestopt en dat is nu al 2600 waard. Als straks Griekenland nog failliet gaat wordt het helemaal feest, zal me niks verbazen als dan de euro 25% daalt op de dollar.

Welke valuta.. ik heb zelf voor de dollar gekozen omdat deze munt zo sterk staat, maar ook de Chinese Yen doet het erg goed. Als je gaat beleggen zou ik het in 1 van deze twee doen, desnoods splitsen op beide munten!:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik zou het ruilen voor de dollar dat is nou al veel meer waard dan de euro