Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het importeren van transacties van de Rabobank lukt sinds een week niet meer. Iemand een oplossing?

Sinds begin oktober probeer ik regelmatig nieuwe transacties van de Rabobank (met hun mut.asc-bestand) te importeren, maar dit lukt niet meer.
Het beeld blijft op "Je rekening(en) worden bijgewerkt" staan, en er gebeurd niets.
Ik heb inmiddels Google Chrome, Mozilla Firefox en Internet Explorer geprobeerd. Met geen enkele browser lijkt het te lukken.
De automatische bijwerk assistent durf ik niet te proberen, omdat er dan een heleboel dubbele transacties in verschijnen. Het hele financiële plaatje ligt dan overhoop.

Heeft iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
765

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

sinds de yuno naar afas switch lukt het mij ook niet meer om csv bestanden in te laden.
heb hier reeds 2x melding van gemaakt, zonder enig antwoord of oplossing helaas. :-(
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heren,
De oplossing is om de oude bijwerkassistent te verwijderen(de-installeren) en dan via de Afas(Yunoo) site bij "Beheer rekeningen" de nieuwe bijwerkassistent te installeren.

Groet en succes,
Ron
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding