Hoe laat moet de ochtendkrant uiterlijk op de deurmat liggen? Is daar überhaupt een regel voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
17.3K

Het beste antwoord

ligt aan d ekrant het ad zegt dat ze hem voor 7 uur bezorgen dus daar moet dat, maar dat ligt dus aan de krant. de meeste wel voor 7 uur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Mijn broer is vroeger jarenlang krantenbezorger geweest. Bij mijn weten moet de krant voor 7 uur smorgens in de bus liggen. Bij zwaar weer (storm, sneeuw) kan dat uiteraard wel eens later worden. Maar in principe krijgen de bezorgers de eis mee dat ze voor 7 uur klaar moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal kun je met bezorgklachten terecht op de website van de krant. Daar staat ook wanneer de krant moet zijn bezorgd voor je kunt klagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste kranten moeten 's ochtends voor 7 uur worden bezorgd. Ook dit is verschillend per verspreider, maar bij de meesten geld dat de kranten voor 7 uur in de bus moeten zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij meeste kranten is dit 7u. NRC is een middagkrant dus die komt smiddags, telegraaf kan je zelfs aangeven hoelaat je 'm in de bus wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als de krantenjongen nu om 07:01 komt, krijgt 'íe klappen? ;)