ik heb een spleet tussen mijn twee voortanden en die wil ik graag laten dicht maken met behulp van lumineers bij de tandarts. Hoeveel kost dat ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat moet je aan jouw tandarts vragen. http://www.tandarts.nl/tarieven-verzekering/tarieven/vrije_tandartstarieven_in_2012
Ritsuka
12 jaar geleden
is 1 van de 7 schoonheden toch? als je er geen last van hebt zou ik het gewoon laten hoor, zijn genoeg mensen die het mooi vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je de spleet niet dicht laten maken met behulp van composiet? Bij ons op de praktijk wordt ook wel eens composiet gebruikt als de spleet niet te groot is.

Antwoorden (2)

Dit kan verschelen per tandarts. Er was laatst op tv een progamma waarbij bleek dat sommige operaties per tandarts wel 500 euro kan verschillen. Als ik jouw was zal ik even langs je tandarts gaan om te vragen wat de prijs is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
verschelen = verschillen
Dat moet je aan je eigen tandarts vragen.
Want het hangt van de tandarts af.
En van hoeveel werk het is.
En van hoe groot dat spleetje is.

Hier is een site met een overzicht van de globale kosten van de meest voorkomende behandelingen.

Maar de tandartsen zijn tegenwoordig vrij om te vragen wat ze willen.

http://www.tandarts.nl/tarieven-verzekering/rekeningen/wat_kost_een_behandeling

Maar ik zou er niks aan doen.
Je kunt beter lid worden van de
Spleetje Tussen Je Tanden (Hyve)

http://stjt.hyves.nl/