Mijn arbeidscontract eindigd op 28 februari. Is de 27ste dan mijn laatste dag of moet ik de 28ste nog werken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je arbeidscontract eindigd op de 28ste, betekent dus dat je op de 28ste nog moet werken volgens het contract.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Niet verplicht,maar ik denk wel dat jou baas daar
e.v.t niet blij mee is,als je ergens anders weer
werk wil krijgen,zou ik die dag werken,en waarom?
een nieuwe baas wil nog wel eens informeren bij
je vorige bedrijf hoe jij functioneerde.
12 jaar geleden
burgos
12 jaar geleden
Ja die duimen omlaag had ik wel verwacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je formuleerde je antwoord een beetje raar. Sommige mensen kunnen nu eenmaal niet verder kijken dan hun neus lang is.
Ik ben het met je antwoord eens. Dus een welgemeende plus!
burgos
12 jaar geleden
Dank je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kikobob & burgos ik wil wel uitleggen waarom die min daar staat. Heel simpel. Een contract dat eindigt op de 28ste is op de 28ste dus nog geldig. Het is de laatste dag waarop het contract geldig is. Zolang je een overeenkomst heb MOET je nog gewoon werken. Zo niet is dat werkweigering. En ja natuurlijk kun je zeggen dat je altijd kunt besluiten om niet te komen. Maar je weet best dat dat niet is wat de vraagsteller bedoelt. Dus dit soort non-antwoorden voegen niets toe.
Dan moet je de 28e nog gewoon werken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt een contract t/m 28 febr.Dus als dat een normale werkdag is(geen weekend) dan werk je t/m 28 febr (waarschijnlijk heeft de dienst pers. zaken er niet bij nagedacht dat febr dit jaar 29 dagen heeft, want dan had je waarschijnlijk een dag langer gewerkt
anneliez