Paypal rekent valuta verkeer om, wie kan mij helpen?

Paypal reken mijn 32 euro om naar 39.80 dollar, ik heb 40 nodig dus 20 cent te weinig. Als ik 32 euro omreken via een internet valuta reken app, die live op de koersen is aangesloten, en die zeggen dat het iets van 42 dollar waard is. Ik heb die laatste 20 cent echt nodig, wie kan mij helpen dit op te lossen?

Toegevoegd na 26 seconden:
verkeerd*

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

heb je je rek gekoppeld ? stort er dan wat extra bij
maar is het ook niet zo dat als je iets koop dat het dan eigenlijk ook vanaf je eigen rekeningnummer kan ?
vullen ze niet het ontbrekende aan vanaf je eigen reknummer ?
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
wat moet je betalen is ideal ook een oplossing ?
capthavoc
12 jaar geleden
snel dan maar
maar is eigenlijk wel een goeie vraag voor de helpdesk
van paypal