Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn PIN limiet per dag verlagen?

Om diefstal/fraude te voorkomen, zou ik graag mijn PIN limiet willen verlagen. Kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is.

Toegevoegd na 5 minuten:
Heb een rekening bij ING

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
770

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Hiervoor moet je naar je bank daar kun je het verzoek indienen.
(Lees meer...)
ronron1212
12 jaar geleden
ja dat kan maar dan moet je dit aangeven bij de bank (wel een ID meenemen uiteraard)

weet wel dat ze het tijdelijk kunnen veranderen, maar voor langere tijd weet ik het eigenlijk niet.
bij de bank kunnen ze je hier meer info over geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kort geleden vroeg ik dat aan de ING en de medewerkster van de bank zei dat dat niet kan, het is altijd 1000 euro als je hem gebruikt om geld uit de muur te halen. Ik weet dat je op je ABN pinpas wel een veel lagere limiet kunt stellen.
Ik zou adviseren maar eens de klantenservice van de bank te bellen; misschien gelden voor verschillende klanten ook verschillende limieten .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je pinlimiet kun je niet verlagen, wat je wel kunt doen is alleen het geld wat je echt nodig hebt op je betaalrekening houden voor je vaste lasten. Het overige geld kun je dan naar een spaarrekening zetten.
Heb je toch extra geld nodig kun je via internetbankieren geld overboeken van je spaar naar je betaalrekening. Dit is kosteloos en is binnen paar minuten op je rekening.
Ik ben medewerkster van ING.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding