hoe weet ik of mijn 25 iraakse dinar briefje echt is? het lijkt wel papier?

Toegevoegd na 14 minuten:
de afmetingen zijn breedte: 6,5 cm
lengte: 8,5 cm

Toegevoegd na 26 minuten:
hoort er een watermerk in te zitten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als u het niet kan vergelijken met een ander zal dit vrij moeilijk zijn.
Misschien eens in de bank vragen want het niet omdat het een officieel bankje is dat het nog geldig is.

Ik heb ooit in Bulgarije 2 briefjes van 100 Leva gekregen bij het wisselen, met watermerk, enz, alles erop en eraan.
Het was geen vals maar wel uit circulatie genomen !!!
Zo ziet u maar.

Toegevoegd na 32 minuten:
Vroeger stond de afbeelding van Saddam Housein erop, die is nu vervangen door een neutrale afbeelding, bij 25 IQD zou dit nu de beeltenis moeten zijn van 3 paarden.
Ik heb een link gevonden, zie bron.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen idee.