Het UWV heeft het ontslag van mij goedgekeurd. De vermelde naam klopt maar de functie en uren en datum van indiensttreding zijn niet van mij. Wat nu?

Is dit toegekende ontslag wel rechtsgeldig? UWV heeft deze blunder gemaakt. Graag advies over wat ik nu moet doen.?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
de gegevens die het uwv gebruikt komen van je werkgever. Je kunt even bellen met het uwv en uitleggen wat er fout is. Je kunt ook een briefschrijven aan het uwv.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De gegevens die de werkgever aan het UWV heeft gegeven kloppen. UWV heeft zelf deze fout gemaakt . Vreemd toch?

Antwoorden (1)

Dan neem je contact op met het UWV.

Bellen:
Particulieren
Werknemers, zelfstandigen en uitkeringsgerechtigden
0900 - 92 94 (lokaal tarief)

Inloggen op de site, al dan niet met je DigiD en
kijken in je eigen werkmap, als die al aangemaakt is.
Daar kun je berichten doorgeven aan het UWV.

Of je gaat naar een vestiging van het UWV bij jou in de buurt.
Een vestiging van UWV WERKbedrijf heet ook wel een Werkplein. Op het Werkplein werken de Sociale Dienst van uw gemeente en het UWV samen.

https://www.werk.nl/werk_nl/werknemer/direct_doen/vestiging_zoeken