Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb bij de nuon nog een half jaar contract, kan ik ondanks dit toch mee gaan doen aan een energiecollectief????

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
626

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het is handiger als je meteen zegt WELK energiecollectief of bedoel je HET energiecollectief?

De meeste energiecollectieven zeggen ook je oude verzekering op maar uiteindelijk ben je daar zelf verantwoordelijk voor dus daar maak ik nooit gebruik van. Soms staat gewoon in de voorwaarden dat als je instapt je dat kan doen vanaf het moment dat je contract afloopt maar ik ben ook wel eens gebeld dat ze mijn energieleverancier konden opzeggen en het konden afkopen.

Ik ga nooit op telefonische verkoop in dus ik weet niet precies hoe dat zit maar ik zou zeggen: lees de voorwaarden van het energiecollectief en je weet zeker hoe het bij dat collectief gaat
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan, maar kijk eerst of je een boete gaat betalen als je eerder overstapt dan je contract loopt. Boendien zijn de vaste kosten per maand/jaar ook belangrijk.
Laat je niet blind staren op het maandelijkse voorschotbedrag,
Suc6 ermee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding