ik heb bij de nuon nog een half jaar contract, kan ik ondanks dit toch mee gaan doen aan een energiecollectief????

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het is handiger als je meteen zegt WELK energiecollectief of bedoel je HET energiecollectief?

De meeste energiecollectieven zeggen ook je oude verzekering op maar uiteindelijk ben je daar zelf verantwoordelijk voor dus daar maak ik nooit gebruik van. Soms staat gewoon in de voorwaarden dat als je instapt je dat kan doen vanaf het moment dat je contract afloopt maar ik ben ook wel eens gebeld dat ze mijn energieleverancier konden opzeggen en het konden afkopen.

Ik ga nooit op telefonische verkoop in dus ik weet niet precies hoe dat zit maar ik zou zeggen: lees de voorwaarden van het energiecollectief en je weet zeker hoe het bij dat collectief gaat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan, maar kijk eerst of je een boete gaat betalen als je eerder overstapt dan je contract loopt. Boendien zijn de vaste kosten per maand/jaar ook belangrijk.
Laat je niet blind staren op het maandelijkse voorschotbedrag,
Suc6 ermee.