Ik heb iets gekocht op Ebay maar nog niet betaald hoe laat ik het stop zetten ?

Ik wil het annuleren ik wou het niet kopen maar heb perongeluk op de knop gedrukt die kopen nu staat het in mijn lijst aankopen maar nog niet betaald is het erg dat ik het zo laat staan kunnen er boetes komen of zo wan ik dacht als ik het zo laat staan gaat het wel binnen een maand vervallen .

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Een koopovereenkomst via ebay is bindend en wanneer je op Nu Kopen hebt geklikt ben je verplicht het product te kopen en dus ook te betalen.
(hier ben je mee akkoord gegaan toen je lid werd van ebay)

Omdat je na het klikken altijd de vraag nog krijgt of je het zeker weet (en waarschijnlijk ook op ja hebt geklikt) ben je dubbel akkoord gegaan met de voorwaarden.

Je kan hopen dat de verkoper redelijk is en je daar per mail kan vragen of het ongedaan gemaakt kan worden maar in principe hoeft de verkoper je geen schikking te doen.

Met 3x akkoord gegeven en dan nog terug willen denk ik dat er niets anders op zit dan het product te kopen. Mogelijk kan je daarna proberen om het weer via ebay proberen te verkopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

U zult met de verkoper in contact moeten gaan, als u niet betaald en niets van u laat horen kunnen er rare dingen gebeuren via Ebay.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, maar een begripvolle verkoper zal het wellicht wel goed laten komen, mailtje sturen dus en uitleg geven en excuses maken.