Hoe kan ik ongeveer berekenen hoe hoog mijn nettopensioen zal bedragen?

ik kreeg een brief van Mypension (België) waarop vermeld staat dat mijn Brutopensioen 1500€ zal bedragen in 2023.
Nu zou ik ongeveer willen uitrekenen hoeveel dit dat netto is. Ik weet dat dat bijna visionair is, maar aan een brutobedrag alleen heb ik natuurlijk niet veel...

Toegevoegd na 1 dag:
ik woon dus in België

10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het is me niet helemaal duidelijk of je in Nederland of België woonachtig bent. In ieder geval staan hieronder misschien een paar nuttige tips.
http://www.50plusplein.nl/Financieel/art/14754/netto-bedragen-op-mijnpensioenoverzcht