auto financieren met alleen maar een uitzendcontract; krijg je dat voor elkaar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (5)

Waarschijnlijk niet, deze dagen zullen bedrijven erg voorzichtig zijn met het verstrekken van leningen.
Sowieso zou het voor je zelf ook niet verstandig zijn om op deze basis een lening aan te gaan. Een auto is toch een luxeproduct en om daar een lening voor af te sluiten is erg duur en risicovol. Behalve als je voor je werk een auto nodig hebt of anderszins een auto noodzakelijk is, zou ik het afraden om in deze tijden een auto te nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In sommige gevallen krijg je dit voor elkaar. Je moet niet aan de top gaan zitten, maar als er voldoende speelruimte is, en je hebt genoeg capaciteit/mogelijkheden om als uitzendkracht te blijven werken zal een bank niet erg moeilijk doen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoi, ik zou eerst eens kijken of je de evt. lening terug kan betalen. het is een risico dat je neemt en je moet denken dat je er een tijd aanvast zit. misschien ff flink sparen en dan een 2de handse. die zijn er al heel goedkoop.
groetjes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een auto is wel zo ongeveer het laatste wat je moet financieren, en al helemaal niet als je niet zeker bent van je inkomen.

Als je het voor elkaar krijgt, blijkt daaruit alleen maar dat de financiele markt tot op het bot toe verziekt is.

Auto's verliezen zo razendsnel hun waarde dat je net zo goed briefjes van honderd door de WC kunt spoelen. Als je hem echt nodig hebt, koop je beter van je laatste spaarcentjes een oud rammelkarretje wat nog een paar jaar mee kan. En anders: met fiets en trein is ook fijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het in deze bijna-crisis-tijd vrijwel onmogelijk is. Daarnaast worden je maandlasten veel te hoog en je inkomen te onzeker. Met een paar honderd euro kan je ook een karretje kopen die rijdt totdat je wel gnoeg gespaard hebt. Ik kan mij voorstellen dat dit niet het antwoord is wat je hebt gehoopt.