Wat gebeurd er met "Mijn Betaalpas" (met eigen ontwerp) van de ING na een aantal jaren verloopt?

Wat gebeurd er als je "Mijn betaalpas" (met eigen ontwerp) van de ING na een aantal jaren verloopt? Krijg je dan een nieuwe pas met je oude ontwerp? Of mag je dan een nieuwe pas ontwerpen? Moet je daar dan weer voor betalen? Of krijg je weer een oude oranje ING pas?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dan krijg je een nieuwe oranje helaas. Heb zelf een moeten aanvragen omdat de chip beschadigd was en niet meer bruikbaar. Kreeg een oranje retour.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan tijdens de aanvraag doorgeven dat jouw eigen ontwerp weer gebruikt moet worden.
Heb ik de laatste twee keer ook gedaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke, dat heb ik gevraagd, zou dan weer 9,95 moeten betalen en dat vond ik te gortig
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@rebe, dan is er echt iets fout gegaan onderweg.
ik heb Mijn Betaalpas met eigen ontwerp al uit de tijd van giroblauw, past bij jouw. Van Ing-oranje hebt ik de zelfde pin-pas, zonder bijbetaling.
Momenteel zijn de eenmalige aanvraagkosten voor een Mijn Betaalpas € 9,75, na afloop geldigheidsduur geen kosten. Mijn Betaalpas wordt kosteloos vervangen als hij kapot is of niet werkt.
Er zit echter een addertje onder het gras:
Is Mijn Betaalpas gestolen of verloren dan krijg je een vervangende Betaalpas voor € 7,50 met de oude pincode. Wil men toch weer een eigen ontwerp dan is dat zgn een nieuwe aanvraag. Kosten: € 9,75.
Dit is weer zo'n geval van: het staat er wel, maar als je niet weet, zie je het niet. De pas met eigen ontwerp heet Mijn Betaalpas, de andere heet gewoon Betaalpas.
Toen mijn ING pas twee jaar geleden werd ingeslikt door een pinautomaat omdat de bank skimming vermoedde kreeg ik een nieuwe pas met dezelfde persoonlijke afbeelding en dezelfde pincode als de oude pas...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
omdat de Mijn Betaalpas beschadigd was. Hij was niet verloren of gestolen.