Is het mogelijk om de Lotto of Euromillions te winnen,zoja hoe gaat dat dan in zijn werk,zo nee kan je dan op één of andere manier je kansen verhogen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Natuurlijk is het mogelijk om de Lotto of Euromillions te winnen.

Hoe? Door geluk. De kans dat je de hoofdprijs wint is echter zo onvoorstelbaar klein dat het eigenlijk onzin is om er geld aan te besteden. Daarom zijn er mensen die nooit van z'n leven een lot zullen kopen ["het lot uit de loterij"] om te gokken dat ze zullen winnen, want dát is het : gokken.

Er is wel een mogelijkheid om je kansen te verhogen : héél veel loten kopen, maar dat is gekkenwerk, dan zou je zoveel moeten "investeren" dat het niet meer te betalen is.

Een andere manier om meer kans te maken is wat je in het buitenland vaak ziet. Hele dorpen leggen met z'n allen geld in om _samen_ een heleboel loten te kopen, daarmee vergroten zij de winkans [bij winst verdelen ze de miljoenen].