Kan je een minnelijke schikking wegens winkeldiefstal alleen met een overschrijving betalen of ook op een andere manier?

Toegevoegd na 3 uur:
Met een andere manier bedoel ik : betalen met cash geld in plaats van telebankieren.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het meest gebruikelijk is een z.g. "werkstraf".
ronron1212
10 jaar geleden
Hoe bedoel je alleen met een overschrijving? Internetbankieren is toch ook een overschrijving. het gaat er om dat je betaald.

Antwoorden (1)

Dat hangt van de tegenpartij af. Die bepaalt de betaalwijze. In een supermarkt mag je contant betalen maar bij bijv. het CJIB kun je een boete niet contant betalen. Kijk welke betaalmogelijkheden op de schikking worden genoemd.
Computoon