Ja als je kunt bewijzen dat dat geld legaal is en niet zwart verdient of van criminele activiteiten afkomstig is.
ronron1212
9 jaar geleden
In Nederland moet boven de 25.000 aan cash een registratie worden gemaakt iun verband met voorkomen witwassen. Tenminste als je bij een erkend verkoper koopt, dus niet tweedehands. Waarschijnlijk heeft Belgie een soort zelfde regels.

Het mag dus wel, maar er word en registratie van gemaakt.