Moet ik geld storten voordat ik met PayPal kan betalen als je geen creditcard hebt?

Wanneer ik 2 shirts wou kopen via PayPal staat er ''Koppel een creditcard aan uw PayPayl-Rekening als u deze aankoop wilt betalen.
Maar ik heb helemaal geen creditcard. Moet ik dan geld storten via een PayPal optie die ik daar zag staan? En zo ja hoeveel moet ik dan storten want de producten kosten samen 78,00 AUD.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is ook mogelijk om een bankrekening te koppelen. Dan wordt bij een volgende aankoop automatisch het bedrag van je bankrekening afgeschreven.

Het beste antwoord

PayPal is een soort van bank en eigendom van E-Bay. Het is ooit opgericht om het E-Bay gebruikers gemakkelijk te maken, transacties via hun site te doen.
De verkopers zijn op die manier zeker van betaling en kopers kunnen door stortingen vanaf hun eigen bank naar PayPal de verkopers betalen.

Iedereen kan een PayPal rekening openen en daarop vanaf hun eigen bank geld op zetten. De hoofdconversie op PayPal is USD, de Amerikaanse Dollar.
Stortingen vanaf Europese banken in Euro's worden dus in een tegenwaarde in US Dollar op de rekening aangehouden of naar wens in Euro.
Met PayPal kan naar ieder willekeurig land ter wereld geld worden overgemaakt in US Dollar of de munt van dat land. Echter moet dan rekening worden gehouden met koersverschillen die dan gelden.

Dus PayPal is een internationaal betaalsysteem waar je wel een rekening moet openen om internationaal te kunnen betalen. Een creditcard is niet verplicht maar een voldoende saldo op de rekening om de gevraagde transacties te betalen wel.
Een andere mogelijkheid is om de PayPal rekening te koppelen aan je eigen bankrekening. PayPal schrijft dan je transacties direct van je bankrekening af (als daar voldoende saldo op staat).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens Google is dat 52...... euro , maar ik zou voor de zekerheid 70 EURO erop zetten, dan moet je de volgende keer niet weer storten. En ja , storten is de enige optie, tenzij iemand dat je kent al geld op paypal staan heeft en dat wil sturen naar jou , dan gaat dat. Ik heb dat zo gedaan met mijn zus , ik gaf haar 50 euro cash en zij stuurde het naar mij op PayPal. Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Moet dat altijd als ik iets wil kopen via paybal omdat ik geen creditcard heb? En hoe kan ik het betalen want er word nog steeds gevraagd naar creditcard..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, tenzij als ik jou was , zou ik 100 euro (voorbeeld) op PayPal zetten , dan kan je daar ff een tijdje mee doen. En je betaalt daarna met enkele kliks , er zal dan niet meer gevraagd worden voor creditcard, aangezien ik exact hetzelfde probleem had als jij. Er wordt steeds gevraagd naar een creditcard omdat er geen geld opstaat.
SimonV
9 jaar geleden
Onzin, zoals Reizen al zegt:
"Het is ook mogelijk om een bankrekening te koppelen. Dan wordt bij een volgende aankoop automatisch het bedrag van je bankrekening afgeschreven."
Je hoeft niet zelf meer iets te storten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er is wat dat betreft de laatste tijd wel iets gaande met Paypal. Ik moest ook ineens bij een aankoop (Facebook advertentie)een creditcard koppelen aan mijn Paypal account terwijl er al een bankrekening aan gekoppeld is. Ik heb toen gekozen voor een zgn. prepaid creditcard via https://www.3vcard.nl/3V-prepaid-Visa-creditcard-voucher.html?tk=4353810334a956f . Maar kostte me dus wel 21 euro (voor 20 euro tegoed). Maar toen was het wel akkoord en werden de kosten van mijn Paypalrekening afgeschreven.
Facebook gaf aan dat het verplicht koppelen van een creditcard aan Paypal een "fout" was en dat daar nog aan gewerkt werd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV , hij/zij wilt dat toch niet? Of lees ik het verkeerd?