Waar kan ik een siliconen rubber vorm laten (massa)produceren?

Ik heb een siliconen rubber bandjes nodig met het merk erin gedrukt. Ik weet alleen niet waar ik deze kan laten produceren en google helpt me ook niet echt verder.

Heeft iemand hier connecties in of kan me hierin verder helpen dan hoor ik het graag

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Waar je ze kan laten produceren weet ik niet, maar bij Euro logo verkopen ze ze wel, je kunt er dan je eigen tekst op laten drukken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Siliconen producten op maat kun je o.a. bestellen bij Siltech te Meppel.
http://www.siltech.nl/hst/w08e02s/siltech_siliconen_producten.nsf/Main/Producten~Uw%20siliconenproduct%20op%20maat?open
Als je met Google zoekt op : siliconen op maat, Dan zul je er nog wel enkele vinden.
M.v.g. en succes