Komt mijn geld vanmiddag nog op mijn rekening?

Ik heb vorige maand gewerkt. Ik krijg normaal gezien mijn geld op 3de van de maand maar heb daarjuist gezien en het staat er nog niet op. (7:00) Kan dat dat ik mijn storting straks nog krijg in de namiddag?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
Ik denk in de loop van de dag, even geduld nog.
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Ik moet ook vandaag loon krijgen. Meestal tussen 12.00 en 17.00
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Ik heb SNS mijn werkgever ING.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Aah ja dat kan is heel goed zijn , bedankt
Ritsuka
7 jaar geleden
en, stond het er op?

Antwoorden (1)

Als jij en je werkgever allebei de zelfde bank hebben, dan staat het geld het meteen op jouw bank wanneer het bedrag is overgemaakt. Maar ja het is nog vroeg, dus kan nog komen. Is dat niet het geval? Dan is het er pas na 12 uur of in sommige gevallen 15 uur.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee, we zitten niet op dezelfde bank, daarom dat hij het eerst 1ste stort en dat dat op de 3 de op komt. Het is toch een normale dag he?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Overschrijvingen van de ene bank naar de andere bank staan er de volgende werkdag op. Dus als je het normaal op de 3e ontvangt, maakt hij het geld naar jouw bankrekening op de 2e. Tenzij het weekend is, dan heb je het maandag pas.