Hoe maak ik van mijn Rabo-rekening een opgave van alle de betalingen aan één instantie?

Het lukt alleen op een overzicht van een periode te maken. Dus van een week, of een dag. Maar het lukt mij niet een overzicht te maken van de alle betalingen binnen een bepaalde periode aan een bepaalde instantie. Kan dit eigenlijk wel? En zo ja, hoe?
Met onderstaand antwoord ontstaat een resultaat op het scherm.
Maar, omdat het een opgave is, moet er een pdf van gemaakt worden. Hoe gaat dat?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga naar je betaalrekening.
Klik daarna op het vergrootglas
Type het rekeningnummer of de naam in.
Klik daarna op het pijltje-omhoog rechtsboven.
Geef daarna de periode aan.
Klik dan op Zoeken.
Zie video:
https://www.youtube.com/watch?v=Suwmv84zV4Q
SimonV