Zijn er meetbare meerwaardes van interactie op je folders?

Hierbij bedoel ik dus;
- het plaatsen van een logotje waarmee je met bv. je Iphone direct naar een website gaat
- Tegen inlevering van een folder/flyer/coupon je korting krijgt
- Bij het kopen een code uit de folder korting krjigt
- door mensen op te roepen ergens te komen voor een verrassing

Zijn hier meetbare meerwaardes voor gerekend in het verleden en zijn er een soort van kengetallen voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, anders zouden commerciele deze acties niet doen. Alleen het uitrollen van een dergelijke actie en je personeel ervan op de hoogte brengen kost zo veel dat het alleen interessantis als er duidelijk meer wordt verdient

Laatst was er een documantaire waarbij mensen een bon voor 20 euro gratis winkelen hadden gekregen. De winkel was de bewuste zaterdag stampvol. Wat bleek: 80% van de mensen kwamen normaal niet in de supermakt. Nu vanwege de bon wel. En allemaal hadden ze de bon gebruikt & extra luxe weekend boodschappen gedaan