Ik heb binnenkort een gesprek voor een stage bij een ict bedrijf. Wat voor vragen stellen ze meestal?

Ik ben best zenuwachtig

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Nergens voor nodig een bedrijf is meestal blij met een stageloper. waarom wil je hier werken? waarom heb je voor deze opleiding gekozen? wat doe je in je vrije tijd? Wat kunnen wij van je leren? Dat soort vragen kan je verwachten. En je moet natuurlijk goed kunnen uitleggen wat voor stage het is en welke zaken je van het bedrijf verwacht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

kijk hier eens naar..
ik hoop dat je dat op weg helpt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedereen is zenuwachtig voor een gesprek. Het is voor een stage, dus in principe nemen ze je gewoon aan. Het gesprek is meer voor de vorm.
Als je dat in gedachten had, wordt je al wat rustiger.

Meestal stellen ze vragen over je cv, toelichting geven.
Of een vraag als: Waarom wil je hier werken/stage lopen?
13 jaar geleden
Hallo, de vragen die je kunt verwachten zijn;
- wat zijn je sterke eigenschappen en je minder sterke (waar blijkt dat uit)
- wat ga je doen na je studie
- waarom heb je voor de opleiding gekozen
- waarom wil je bij ons bedrijf stage lopen

Ik heb zelf bij een uitzendbureau gewerkt. Ik zou zulke vragen stellen.