Wat is een hele snelle en effectieve oefening om af te vallen?

Een snelle en effectieve manier. Om af te vallen xd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

Er bestaat geen snelle EN effectieve manier om af te vallen. Aangezien snel afvallen ook betekent weer snel aankomen. De meest effectieve manier van afvallen is 1,3 kg per week maximaal. Dat bereik je al met simpel wat meer bewegen, een uurtje per dag flink doorwandelen bijvoorbeeld.

wiifit is daar een uitstekende methode voor en voor alle soorten afvallen geldt je moet het nog wel doen.
sterredag
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
wii fit is nog leuk ook :D
Wii Sports (standaard bij de Wii) is ook leuk. Vooral met boksen verbruik je veel energie, de andere spellen volgens mij niet zo.
sterredag
13 jaar geleden
ja en veel daarbij is voornamelijk arm bewegingen. wat ik doe met de wiifit (behalve dat hij netjes kan bijhouden hoeveel je afvalt en of je niet teveel of te weinig afvalt) ik heb de vrije steps vrijgespeeld, die ziet ik dan op drie kwartier, dan zet ik de tv op mijn harddiskrecorder en ga ik lekker mijn opgenomen programma's kijken terwijl ik aan het steppen ben. Werkt perfect. In het begin het is nog leuk genoeg om echt voor de wii te blijven staan, na een tijd en langer hetzelfde doen kan dat saai worden en dat kan je met op de plaats rennen en steps heel makkelijk oplossen op deze manier.
Kimath
13 jaar geleden
dat is ook een leuke oplossing. Dus als je Wii sports en Wii fit wat afwisselt, kom je al een heel eind :)
sterredag
13 jaar geleden
:) precies enuh echt waar, max 1,3 kilo per week (oke 1,4 of 1,5 zal niet gelijk een probleem zijn. Als je dat wel doet gaat je lichaam van nature vechten voor zijn reserves en dat betekend dat het meer op neemt om dat te compenseren en zeker zodra je dan bijvoorbeeld minder beweegt of weer wat meer eet dan neemt het 2 x zo hard op voor het geval de lichaamscellen weer " honger" krijgen. Het gaat averechts werken als je snel wilt afvallen.
Naast gezond en minder eten, elke dag iets langer dan een half uur hardlopen of fietsen, na een half uur begint de vetverbranding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meest snelle manier is om alle extra's wat je eet (koek, chips, suiker in de koffie, frisdrank enz.) weg te laten. Een half uur per dag te wandelen en je maaltijden te verdelen over zes keer per dag.

Daarnaast drink je een liter water per dag extra en laat je koffie staan.

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk alle oefeningen die je op een matig tempo, lang kan volhouden. Met rustig en langdurig joggen verbrand je meer vet dan met kort sprinten. Dus op de fiets of de loopband! Echt snel afvallen is erg ongezond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elke dag een paar keer een trap oprennen tot je denkt ik kan niet meer... en natuurlijk je eten aanpassen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een uurtje op de hometrainer per dag