mama....zonder haar ben ik nergens............
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik dacht dat ik dat was!

Andere antwoorden (12)

Mijn twee dochters, zij geven mijn leven richting en zin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niemand mijn leven is van mij.

Toegevoegd op 24-05-2009 23:40:13
http://www.youtube.com/watch?v=u5ZYWtYPHlQ&feature=related
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn zoon zorgt ervoor dat ik niet terugverlang naar andere tijden, simpelweg omdat hij er toen niet was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik probeer mij steeds open te stellen voor de personen die ik ontmoet. De persoon met wie ik op een bepaald moment contact heb is op dat ogenblik de meest belangrijke en meest bepalende persoon in mijn leven.

Ooit woonde ik eens een workshop (met paarden) bij waar dit prachtig werd neergezet. De workshopleider maakte ons zeer bewust van het bijzondere effect van persoonlijke aandacht tijdens de eerste ontmoeting.

'Wie is op dit moment de belangrijkste persoon in jouw leven?', vroeg de workshopleider aan de deelnemers. Als antwoord werden allerlei familieleden en vrienden genoemd; enkelen noemden zichzelf. De bedoeling van de vraag was echter ons duidelijk te maken dat degene met wie je op een bepaald moment in contact treedt, op dát moment de belangrijkste persoon in je leven is. Telkens iemand anders. Deze persoon verdient je volledige aandacht. Door hem word je het meest beinvloed. Hij is de meest bepalende persoon in jouw en mijn leven op elk moment.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als we toch reclame aan het maken zijn: wat kost zo'n workshop nou nog?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit was een gratis workshop.
Volgens mij ben ik dat zelf; ik bepaal het meeste zelf op basis van ervaring, intuïtie en kennis van anderen (daar zijn WWW en boeken een handige bron voor).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vader omwille van zijn wilskracht, zijn intelligentie en fierheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niemand behalve mijn man,omdat hij zo bezorgd is om alles en nog wat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vriend, wanneer ik het even kwijt ben, helpt hij me weer op weg. Door hem wil ik een beter persoon zijn en wil ik het beste uit mijn leven halen. Hij geeft mijn leven zin. En elke dag ben ik dankbaar dat hij er voor mij is. We hebben misschien zoals elke relatie ups and downs, maar ik weet en voel dat onze liefde sterk genoeg is om het te overwinnen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tot een jaar of 12 terug wist mijn vader mijn leven tot in het kleinste detail 'te vern*uken'...

Sinds een jaar of 8 ben ik dat vooral zelf...

It's My Life...
It's My Way...

En dit gebeurd echt niet van de ene op de andere dag. Hiervoor moe je erg gediciplineerd zijn om je leven om te gooien. En erg veel lef voor hebben...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 moedig hoor om dat hier neer te leggen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo moedig is dit niet Deva... Het is een kwestie van er over kunnen praten....
Eva... Als zij niet en nooit niet van de boom van kennis van goed en kwaad gegeten zou hebben, dan waren we nu nog steeds in het paradijs... Daar begon de ellende, en duurt nu nog steeds... Als ik die vrouw te pakken kon krijgen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ben ik ff blij dat er bij mij een D voor staat...
de meest bepalende persoon in mijn leven is Deva...
die vrouw bepaalt werkelijk de hele dag wat ik moet doen... opstaan, de afwas doen, naar de wc, rusten op de bank omdat ze ziek is, eten, drinken...
daarbij geeft ze mijn hoofd geen seconde rust, behalve als ze slaapt...
heel de dag wil ze het één wel en het ander niet... en maar bepalen...
en als het even niet gaat zoals zij wil, gaat ze ook nog huilen tegenwoordig...
en ik kom maar niet van d'r af...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn geweten, je weet wel, die twee poppetjes op je linker en rechterschouder die je leven bepalen.
Mijn goede schouderpoppetje wint het vaak.

(Raar genoeg heeft het "goede" schouderpoppetje de stem van mijn moeder).