Zijn onze lichamen duurzamer geworden door heavy metal?

Het schijnt dat we in ons leven aardig wat zware metalen binnenkrijgen en wellicht dat alles onder de motorkap, dus in ons lichaam, netjes wordt ingepakt in duurzamere materialen dan we van moeder natuur kregen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Zware metalen zijn in het algemeen giftig. De hoeveel heid zware metalen die wij nog kunnen overleven is niet genoeg om enige versterking te geven van wat dan ook (het gaat om milligrammen..) Als ons lichaam er al duurzamer door zou zijn geworden, zou dat alleen betekenen dat het lichaam na de begrafenis minder snel zou verteren. Zware metalen worden in het lichaam gestapeld in bepaalde organen (vooral de lever en de botten. In elk geval worden de botten er niet steviger op..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ha, dat Lopendvuurtje;

Ik betwijfel het; de oren sowieso niet.