Hoe komt het dat als ik buiten ben in de kou, dat ik daar geen last van heb, maar als ik binnen ben ik sterf van de kou en het maar niet warm krijg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Misschien omdat je buiten in beweging bent en binnen stil zit?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je naar buiten gaat, kleed je je daarop ook, binnen heb je geen jas aan , wel een kachel maar dat is andere warmte, als die je van je kleding krijgt, en buiten loop je en binnen zit je misschien alleen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hangt ervan af of je in beweging bent of stilzit. Verder is het buiten koud dus daar stel je je psychisch ook een beetje op in en natuurlijk kun je je erop kleden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwarming tandje hoger, en lekker je huispakkie aan, met een extra shirt eronder of trui....dekentje op de bank..voila.

Aan de andere kant kan je misschien denken aan je bloeddruk?