Ik, ik het het zelf een jaar ongeveer nu. De medicatie die ik ervoor heb werkt gelukkig wel, maar ik ben al zeker 8 maanden zeer zwaar vermoeid erbij, met alle gevolgen van dien.

Sarcoïdose kan overigens alle organen aantasten, maar in 90% van de gevallen zit of begint het in de longen.

Er valt natuurlijk veel meer over te vertellen, maar ik weet natuurlijk niet precies wat je al weet of wat je precies wilt weten, je kunt me altijd een privébericht sturen als je wilt.

Toch nog even twee linkjes waar je misschien wat aan hebt.

Het eerste is de Sarcoïdose Belangenvereniging Nederland en het tweede is een forum voor en door patiënten van deze ziekte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dr House. ( sorry, couldn't resist)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, daar komt het een paar keer in voor, overigens worden de feiten hier en daar wel wat verdraaid in dat soort programma's.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
I know. het was maar een piepklein grapje... ;-) niet lullig bedoeld of zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo vat ik het ook niet op hoor freebird.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed zo! ;-)