ik hield niet van daten, kende niemand, en woonde in the middle of nowhere.

toen zei een vriendin van mij, goh, ga es daten op knuz.nl. dat wilde ik eigenlijk niet, maar vooruit, toch maar gedaan. Eerst kreeg ik reacties zoals ieder ander. ( sportieve vrouw zoekt dito vent... )

al met al zaten er geen lampjes tussen... :-(

toen zei mijn vriendin: ja maar, je moet WEL vragen om wat je hebben wil he...

dat heb ik toen gedaan, een eerlijke, echte, diepgaande, lange, in het engels geschreven kennismaking en vraag om de ideale vent...

enneh... binnen tien minuten hing mijn ideale man aan de lijn. ( nou ja msn dan)

Maar, ..... weet je wat? ik woonde binnen drie weken bij hem, en we zijn nog steeds gelukkig samen.

en dat voor iemand die het niet zo zag zitten, online iemand ontmoeten. Nou reken maar dat ik van mening veranderd ben!!!!!

oef.

Toegevoegd op 08-06-2009 10:01:09
en dat was dus september vorig jaar ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi zeg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je... dat vind ik zelf nou ook! vooral het resultaat natuurlijk!

Andere antwoorden (9)

Ik heb mijn vriendin in de kerk leren kennen.

Voordat de atheisten beginnen te minduimen: ik was dirigent van een kinderkoor en mijn vriendin bleek reservepianiste te zijn.

En ook nog eens op mijn verjaardag:P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik reed op een wit paard, en toen werd ik door mijn huidige vrouw eraf gerukt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
j, dat was het eerste wat ik bij haar moest inleveren.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oeps, maar vond je zeker niet erg?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, hoor, ze kookt lekker :-)
In 't kort: ik liep in de Xenos en daar stond ie, achter de kassa. Ik heb met recht avontuurlijk gewinkeld!! ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
uit de folder?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou je net niet gegaan zijn ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, nee ik moest Parmezaanse kaas hebben en liep er 'toevallig' langs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lang leven de Parmezaanze kaas dan .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
had ie zo'n mooi rood shirt aan? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaaaaaa!! :) Trouwens, in de korte tijd dat ik zijn naam nog niet wist, noemde ik hem Mr. X ^^
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, dat was erg voorbarig.
Ik ken ook een Mr.X , maar dat zal niet dezelfde zijn;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De X van Xenos :) En nee, ik mag hopen van niet haha
Ik ben echt een kind van deze tijd (of het is alweer achterhaald, zo bij ben ik eigenlijk niet): we hebben elkaar ontmoet via internet. Niet eens via Hyves of Twitter, maar gewoon een ouderwetse datingsite.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik kwam hem tegen, we werden verliefd, 6 jaar gelukkig, hij ging verhuizen, ik was nog jong, ik bleef achter, het is nu 10 jaar geleden, ik heb hem nooit meer gezien, ben nog steeds verliefd op hem... zuur he ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja... Brad Pitt ontmoette Jennifer Aniston, Johnny Depp Vanessa Paradis en Orlando Bloom ontmoette Miranda Kerr...
Tel daar bij op dat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen (oke, gejat van Herman Finkers) en daar heb je de droevige lovestory van mijn persoontje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vriendin was heel jong getrouwd én gescheiden. 21 meen ik, ik was toen 23. We zaten op een gegeven moment te praten en hoe we er op kwamen weet ik niet meer, maar op een gegeven moment zeiden we : als ik 30 ben en ik ben nog steeds vrijgezel, zet ik gewoon een contactadvertentie.
We kenden die materie niet, dus nieuwsgierig naar wat er nu zou gebeuren als je zo'n advertentie zou zetten, zetten we er allebei één, in zo'n gratis krantje, de Via Via geloof ik.
Veertig brieven gehad waarvan het meeste echt bagger, varierend van een kladblaadje met een postbus (!!) tot de meest tenenkrommende epistels van mannen die ongetwijfeld nog steeds vrijgezel zijn.
Er zat zegge en schrijve één leuke brief tussen waar alles me aan beviel......en aankomende september zijn we 15 jaar getrouwd. Door een geintje eigenlijk dus.

Mijn ouders waren nóg minder origineel : mijn moeder was verpleegster en toen kreeg mijn vader een ongeluk met de scooter....the rest is al 42 jaar history.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
My lovestory is my life... En een ieder die met mij mee wil doen is uitgenodigd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mijn gevoel is mijn "lovestory" nog maar halverwege - ik hoop nog héél vaak die vlinders te voelen. Mag ik die vraag later vanuit mijn schommelstoel vanachter de lavendelstruikjes beantwoorden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, en niet vergeten he'?