ik krijg altijd als ik mijn blokbeugel 1 nacht niet in heb gehad en de volgende nacht weer in doe een bobbel in mijn mond dat pijnlijk is watkanikdoen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Beetje weinig info maar komt die bobbel misschien op een plek waar je beugel tegen aandrukt?

Dit zou nl. kunnen; de plek is geïrriteerd en zolang de beugel inzit gebeurt er nog weinig maar is hij uit, vormt zich op die plek een verdikking als reactie.

Je ortho kan de plek op je beugel daar wat wegslijp...
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als je naar de ortho gaat kan hij er iets aan doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat je kan doen, is het dan elke nacht indoen, dan is het probleem opgelost..