Wat kunnen de redenen zijn dat een persoon opeens minder met je praat, het gaat om een persoon van het andere geslacht?

ik ken iemand, en ik ga een tijd met haar om. de laatste tijd doet ze niet meer de dingen die ze eerst deed. ze wachtte bijv. altijd als de les voorbij was, met haar tas inpakken totdat ik dat ook deed, zodat ze precies tegelijkertijd met mij door de deur ging, etc. Ook praatte ze veel tegen mij uit haarzelf. de laatste tijd (sinds ze het uit heeft) neemt dit aanzienlijk af. wat kan de oorzaak zijn? (ik heb NIET zitten stoken!)

Toegevoegd na 14 minuten:
ze had géén relatie met mij, maar met iemand anders!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je geeft aan;'sinds ze het uit heeft'. Als ze net een gebroken relatie achter de rug heeft, grijpt dat er goed in.
Je moet dat eerst verwerken en bent vaak niet in de stemming om gewoon luchtige gesprekjes te voeren. Heel veel mensen zouden op dat moment liever alleen zijn of met rust gelaten worden tot 'ze eruit zijn'en weer langzaam de draad op kunnen pakken.
Ze zal er ook niet bij stilstaan, dat jij deze momenten mist, want ze heeft wel wat anders aan haar hoofd.
Doet ze alleen anders tegen jou en is verder gewoon of vrolijk tegen iedereen? Dan zou er in haar ogen iets gebeurd moeten zijn waardoor ze juist jou vermijdt. Je zou er haar dan op aan kunnen spreken en vragen wat er aan de hand is en waarom ze juist jou links laat liggen.
Je zou ook gewoon zelf eens initiatief kunnen nemen en haar vragen of ze ergens mee zit . Je kunt ook altijd aangeven dat je er bent als ze gewoon eens behoefte voelt om met iemand te praten. Dan is de volgende stap weer voor haar en wacht je rustig af.
amc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit zou zomaar waar kunnen zijn. Waarschijnlijk betrekt Watcher haar gedrag ten onrechte op zichzelf. Niet alles draait om hem, ze kan ook om een ándere reden (zoals de verbroken relatie) wat meer in zichzelf teruggetrokken zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ SuzyQ, het is ''Catcher'' xD en btw, ze gedraagt zich wel normaal naar anderen toe.

Andere antwoorden (2)

tijden veranderen.
misschien is het een te grote sleur geworden of heeft ze iemand anders gevonden die ze leuk vind.
kan eigenlijk aan heel veel dingen liggen.
maar ze wil waarschijnlijk grwoon ff wat anders
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wellicht heb jij niet genoeg signalen opgepikt, of er niet op de juiste manier op gereageerd, en denkt ze dat je geen interesse in haar hebt. Daarom zou het verstandig kunnen zijn dat jij nu wat initiatief neemt, wellicht dat ze dan weer terughapt. Zoniet, dan heb je wellicht iets fout gedaan.