ik hoor bijna niks door m'n linker oor. zal dit het begin van een oorontsteking kunnen zijn? (lees beschijving)

ik ben ziek geweest heeft het daar soms mee te maken?

ik vind het echt stom want ik heb aanstaande dinsdag de cito!!! ):

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Het kan zijn dat er veel vocht achter je oor zit. Dat kan voor een doof gevoel zorgen. Als je ook oorpijn hebt dan kan dat inderdaad oorontsteking zijn.

Ga maandag maar even naar de dokter, dan kan ze even in je oor kijken.

Succes met je cito!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je had hier toch al veel antwoorden op gehad? Compleet met het advies om naar de huisarts te gaan als je je zorgen maakt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt een verstopping in je oor hebben even langs de dokter om het schoon te laten spuiten
ronron1212
13 jaar geleden
Toen ik ooronsteking kreeg. Hoorde ik een hele iritante piep in mijn oor en daarna begon het heel erg pijn te doen (mijn oor). Dus ik denk van niet. Heel veel succes!!