Verdergaan met drinken. Dat is de snelste manier. Niet de beste!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De avond dat je hebt gedronken, als je dan thuiskomt een paar glazen water drinken ( stuk of 4,5) dan is de kater de dag daarna wel
minder maar ik weet niet of je nu een kater hebt want dan heb je er nu weinig aan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel water drinken. Is plassen en daarmee dus ook de alcohol. Vooral geen koffie, dat houdt vocht vast. Fruit eten en rust nemen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem een Aleve, hierin zit een bestandmiddel dat ook je duizelingen weer neutraliseert. En is natuurlijk ook een pijnstiller, dus de hoofdpijn zakt ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2 paracitamol en 2 (grote) glazen water als je thuiskomt = preventief dus voor de volgende keer ;) Nu veel drinken en liefst geen koffie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een geklopt rauw eitjee opdrinken tis vies je komt er van aan het spugen ma je bent je kater kwijt geloof me doe het zelf ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kater is een teken van het lichaam dat zij stoffen mist. De beste manier om van een kater af te komen is het volgende. Drink meteen na het wakker worden een glas water. Neem vervolgens een paracetamol met een koffie of cola (dan werkt deze sneller). Probeer wanneer de paracetamol enigszins werkt een kopje soep (cup-a-soup) te drinken. (Het zout zorgt ervoor dat je vocht vast houdt.)Zorg daarna voor wat vitamines (voornamelijk vitamine C) door iets van fruit te eten. Na een 15 tot 30 minuten is de kater verdwenen, want dan heeft het lichaam alle stoffen opgenomen die ontbraken en jou dat slechte gevoel gaven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zweer bij 2 glazen tomatensap..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DE beste manier EN de meest natuurlijke EN de meest ONschadelijke ofwel niet-chemisch/farmaceutische is een half longdrink-glas Aloë van Forever (FLP) te drinken als je thuiskomt. Je voorkomt dan dat een kater ontstaat... dus dat lijkt mij de snelste manier om hem kwijt te raken...
Al die pilletjes e.d. die je slikt zijn alleen maar een zwaardere belasting voor je nieren en lever. De aloë voorkomt dergelijke belasting. Fantastisch toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kattenluikje openzetten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zelf heb inderdaad de ervaring dat als je thuiskomt 4 glazen water achter elkaar opdrinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar het asiel brengen