Is het ongezond als ik na 1 nacht slapen binnen een kwartier op de fiets zit?

Ik bezorg kranten. Ik slaap gemiddeld 8,5 uur ben 15 jaar.

13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had ik ook altijd toen ik 15 was (maar dan op de fiets naar school alwaar ik met vrienden rondhing en praatte vóór schooltijd :)). Mijn moeder dwong mij om 's avonds boterhammen te smeren voor 's morgens en die at ik dan op school pas op. En ik leef nog steeds! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je dan maar wakker bent ,het Nl geen droom baan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha sadbunny!! Mooi gezegt !! :)

Antwoorden (5)

Welnee, uitstekende manier om wakker te worden. 't Is wel slim om even wat te eten, daar zou je eigenlijk iets meer tijd voor moeten nemen, maar op zich is er niets tegen om na het opstaan even lekker uit te waaien. En als je er dan ook nog geld mee verdient is het natuurlijk helemaal mooi!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, 8.5 uur slaap is voldoende en als jij je er verder lekker bij voelt om bijna direct na het wakker worden te gaan fietsen, zal het niet ongezond zijn. Eerder juist gezond, lekker in de ochtend een stuk fietsen. Vergeet alleen niet om te ontbijten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik ook jaren gedaan.

Wakker worden, broodjes naar binnen en fietsen maar.

Zolang je maar genoeg slaapt valt het allemaal wel mee. Je komt op een gegeven moment in een ritme. Hou er wel rekening mee dat je ritme ook aan dient te houden in het weekend want anders zit je maandag en dinsdag ochtend weer te sukkelen omdat je uit je ritme bent.

Het is niet ongezond, zolang je maar genoeg rust pakt en dus op tijd gaat slapen en zorgt voor een goed ritme. Sterker nog misschien is het wel extra gezond, je fiets elke dag minimaal een uur en je bent vroeg wakker voor school en andere zaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, beslist niet,vooropgesteld dat je wel aangekleed je stalen ros bestijgt, ander zou je wel een fikse kou kunnen oplopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk niet. Het is juist goed voor je lichaam omdat het de hele nacht heeft gerust. Dus heb je de meeste lichamelijke energie die je kan
gebruiken