Iemand positieve of negatieve ervaring met het boek "Het wasbord dieet - een strakke buik in zes weken"?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

ja hoor, de kachel ging er prima mee aan!!!

in 6 weken kan dat niet. je spieren moeten opbouwen en vervolgens moet je ook nog mooi droog zijn want anders zie je geen hol van dat wasbordje, ook als is het nog zo aanwezig.

dus binnen 6 weken zou je extra eiwitten op moeten nemen voor je spieropbouw, je de pl##ris moeten trainen, en tegelijkertijd af moeten vallen om te kunnen laten zien dat je spieren hebt.
ik las ook dat je een beter sexleven krijgt, dus voor vrijgezellige mensen is het ook nog eens een wereldse oplossing.

sorry, ik zou toch een ander boek pakken en deze bij de sprookjes laten staan.