Vraagje over lekkende batterij (vibrator), heel stomme vraag maar ben erg onzeker en bang.

het is zo'm stom verhaal en ik snap ook niet dat mij weer zoiets doms kan overkomen, ik had vanacht seks met mijn vriend en we hadden samen even de vibrator gebruikt, omdat de batterijen toen op waren (hij deed het niet meer, dus concludeerde we dat) hebben we geprobeerd te verwisselen en zijn we daarna toch overgestapt op het handwerk. Hij heeft mij dus gevingerd en daarvoor de batterijen verwisseld. Nu is het zo dat we er 's ochtends achter kwamen dat ze lekte!!!! hij heeft ze in zijn handen gehad en er zal hoogstwaarschijnlijk ook iets op zijn handen hebben gezeten waarna hij mij daarna heet gevingerd!!? Ik ben echt zo bang en ik vind het echt een lullig verhaal, maar ik wil echt niet hier ziek van worden of dood of weet ik veel aangezien dat spul blijkbaar harstikke giftig is en ik het nu misschien zelfs ook nog wel in mijn vagina heb gekregen?! Ik wil echt niet dat er daardoor iets fout kan gaan...kan iemand mij aub geruststellen of helpen??! ....ik snap er niks meer van

Toegevoegd na 5 minuten:
ik vind het zo lullig om te typen maar ik moest het even kwijt..ben een beetje ten einde raad en kan nergens me concentratie bij houden..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.3K

Antwoorden (7)

Ha, die Meisje876;

Wel iets om even in de gaten te houden. Let dus goed op irritaties en dergelijke en ga bij twijfel naar een arts. Maar ik denk dat de hoeveelheid giftig spul bij lekkage van een gewone batterij niet tot ernstige gevolgen zal leiden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het gewone, niet-oplaadbare batterijen waren, dan zijn het waarschijnlijk zink-kool batterijen. Als die lekken, komt er zinkchloride uit. Dat is een zuur en kan de huid irriteren, maar is pas gevaarlijk als je er grotere hoeveelheden van binnenkrijgt.
Ik zou me dus maar niet teveel zorgen maken, want afgezien van misschien een klein beetje irritatie zul je er niets aan overhouden.
bamibal
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Gewoon kijken of je irritatie merkt. Zo niet: naar alle waarschijnlijkheid niets aan de hand. En mocht je toch iets giftigs binnen hebben gekregen, dan kun je er nu toch niets meer aan doen. Je kunt je dan enorme zorgen gaan maken, maar dat helpt dan niet meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat je zou kunnen doen is zo'n intiem douche van de drogist gebruiken. dan spoel je het schoon en is de kans op irritatie kleiner. je slijmvliezen zijn gespecialiseerd in het tegenhouden van schadelijke invloeden van buitenaf overigens.
bamibal
12 jaar geleden
Als die irritatie er nu nog niet is, dan komt ie ook niet meer.
Cryofiel
12 jaar geleden
Klopt.
Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen voor je. Je moet langere tijd blootgesteld zijn wil een bepaald middel echt levensgevaarlijk worden. Er zit altijd nog bepaalde veiligheidsmarges in. Je zal in het ongunstigste geval irritatie van het zuur krijgen. Nu is je vagina wat dat betreft ook niet echt makkelijk met het doordringen van dit soort stoffen en zal naar aller waarschijnlijkheid het restant zuur al hebben afgebroken, mocht dat al zijn binnengedrongen. Je voelde niet meteen irritatie dus ik denk dat het allemaal wel goed zit. Het gaat hier dan ook om een zeer kleine hoeveelheid. Mocht je het echt niet vertouwen ga even naar je huisarts, maar vooralsnog zal ik niet in paniek raken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
euh, okay... het is idd een niets dagelijkse vraag hier :)

cadmium, kwik en zware metalen waren vroeger de boosdoeners in de batterijen. tegenwoordig zijn ze niet meer zo giftig (goed voor het milieu is anders natuurlijk, maar hierbij gaat het dan ook om grote getale)

en ALS je al iets in je lichaam zou hebben is het maar een heel klein deeltje van iets wat helemaal niet zo schadelijk is als de meesten denken.
bovendien is je vagina ook vochtig om je te beschermen tegen schade invloeden van buitenaf en als je opgewonden bent is de afscheiding van vocht nog groter.

ik heb geen verstand van die knotsen, maar misschien is het net als met anderen dingen die baterijen gaan en je niet regelmatig gebruikt. de batterijen verwijderen na gebruik dus.

verder zou ik me niet zo druk maken. het is niet bijzonder giftig of gevaarlijk schadelijk, dodelijk etc,
als batterijen werkelijk zo giftig waren zouden ze echt niet in speelgoed zitten, niet in kinderspeelgoed, en ook niet in speelgoed voor volwassenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mooi verwoord: +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je :)
Ben je mal, maak je niet zo druk.
Je moest eens weten wat wij mensen op een dag aan giftige rotzooi inademen, aan ons handen krijgen en in ons mond stoppen!
Vergeet het gewoon.
De kans dat je ziek wordt van het 'ten einde raad' zijn is een stuk groter, dan dat je ziek wordt van wat jouw vriend aan z'n handen heeft gehad door die batterij.

Misschien als je 3 dagen met een lekkende batterij in je doos had rondgelopen ja, dan zou het waarschijnlijk wel gaan irriteren op den duur.
Maar dat beetje dat je vriend op z'n hand heeft gehad is er waarschijnlijk grotendeels weer afgeweest voordat die hand iets anders ging doen.

Als ik je verhaal zo lees, heb ik het gevoel dat je angst hebt voor ziektes en dood. Klopt dat een beetje?
Echt meid, 9 van de 10 mensen zouden bij een dergelijk incidentje lachend hun schouders ophalen en vrolijk doorgaan met ademhalen.
Laat je niet gek maken!

De kans dat je straks onder een auto loopt is 1000 keer groter, dan dat je hier iets aan overhoud.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik je verhaal zo lees, heb ik het gevoel dat je angst hebt voor ziektes en dood. Klopt dat een beetje? WAUW!!!! dat klopt niet een beetje, dat klopt als een BUS!! vraagsteller zegt ook....
Ik ben echt zo bang en ik vind het echt een lullig verhaal, maar ik wil echt niet hier ziek van worden of dood of weet ik veel. heel bijzonder! (die vraag van je dan he...) verder vind ik de uitspraak ''rondlopen met lekkende batterij in je doos'' ook niet echt normaal.
denk deze dingen als je dat wil, maar doe wel ff een beetje fatsoenlijk hier op GV.
het is me opgevallen dat je hier wel vaker moeite mee hebt dus dan kan je reacties als dit verwachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goh eucalypje, bedankt voor de goede raad. Bij jou vallen mij ook regelmatig bepaalde dingen op, alleen vind ik dat ieder het recht heeft om op z'n eigen manier vragen te beantwoorden of reacties te geven.
Daarom zal ik je er niet mee lastig vallen.
Misschien is niet iedereen zo keurig en correct als jij.
Gelukkig maar, anders zou deze site erg saai en vlak worden.
Maar...ik zal het voortaan hebben over een 'vagina' hoor, is dat netjes genoeg voor jou?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als jij voor jezelf besloten hebt dat ik netjes en correct ben kan je dat overwegen ja. voor mij hoef je het niet te doen hoor, maar naar anderen toe kan je een stuk normaler overkomen. het is idd goed dat niet iedereen hetzelfde is, dat ben ik helemaal met je eens (weliswaar met een ander idee hierachter, maar dat geheel ter aanvullende info)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi, eucalypje. Dan zijn we daar uit.
Maar wat bedoel je nou met die tweede zin?
Je denkt dat ik naar anderen toe niet normaal overkom?
Hoe verklaar je het dan dat ik vrijwel dagelijks ergens het beste antwoord geef, of meer dan 10 plusduimen ontvang voor een antwoord?
Zijn die andere g.v'ers dan ook niet helemaal normaal, net als ik?
Probeer eens wat minder in je eigen straatje te denken meid, er is meer in de wereld te koop dan jouw mening over 'correct' en 'netjes'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En hoe meer ik erover nadenk: Ook wel raar van GV om mij die medailles in de schoenen te schuiven, terwijl ik toch van die onfatsoenlijke antwoorden geef.
Schandalig he!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'we' zijn er uit maar je snapt iets niet... okay, dan leg ik het je uit. ik bedoel dat ik het prima vind als jij een 'doos' vagina gaat noemen. helaas veranderd dit niets aan je manier van doen, maar elke normale manier van benadering is er 1 dus waarom niet. ik heb meer van je reacties gelezen die zo kenmerkend voor je zijn, en heb dus gelezen dat er idd mensen zijn die hierover vallen.
als jij voor jezelf het verschil niet ziet tussen een #stuk# normaler, en niet normaal overkomen naar anderen is het misschien verstandig om te lezen wat er staat, en je eigen invulling even achterwege probeert te laten. dan kan je jezelf het hele verhaal over je geweldige prestaties, beste antwoorden, en plusduimpjes dus besparen. inhoudelijk zijn je antwoorden ook vaak goed, en dus dan geef ik jou ook gewoon een plusje, waarom niet? je noemt me meid wat kenmerkend is voor je kleinerende manier van reageren maar hier trigger je bij mij niets mee. ik weet dat je persoonlijk probeert te worden als je het niet afkan. wat jij correct en netjes vind dat noem ik gewoon een stukje respect, wat helemaal niet zo raar is dan het voor jou misschien kan lijken. het zijn simpel normen en waarden, wat niets met 'passen in een bepaald straatje' te maken hebben, of 'er is nog meer te koop dan dat'. ook dit soort uitspraken zijn kenmerkend voor je. verder kom je nog een keer terug op je prestaties hier op GV. bij mijn weten kunnen medailles niet in iemand zijn schoenen geschoven worden overigens, maar buiten dat geeft het je geen credits om neerbuigend naar wie dan ook te doen vanwege deze prestaties, of een toont te zetten waaruit blijkt dat je het moeilijk vind om met kritiek om te gaan. nogmaals, het is je manier waarop, dus als jij denkt dat ik je antwoorden inhoudelijk onfatsoenlijk vind zou ik je zeker niet plussen. helemaal raar vind ik het dat je dit dan wel weer schandalig vindt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een epistel.
De vooronderstellingen die je maakt (een kleinerende manier van reageren met als doel om iemand te triggeren, persoonlijk proberen te worden als ik het niet afkan, uitspraken die kenmerkend voor me zijn, moeilijk met kritiek om kunnen gaan) vind ik stuitend.
En jij hebt het over respect?
Wie wordt er hier nou persoonlijk? wie reageert er hier kleinerend?
Ik snap echt niet waar je vandaan komt en waarvoor dit nodig is.
Jammer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een epistel is een schrijven gericht aan een persoon of een groep personen, meestal in de vorm van een erg formele brief, vaak didactisch van aard en elegant geformuleerd.
(wiki) het woord didactisch zou jou toch moeten passen lijkt mij gezien je werk. je bent er blijkbaar goed in om dingen samen te vatten en hier je eigen draai aan te geven. inhoudelijk ga je er wederom niet op in. b.v. waarom kom je niet terug op je prestaties hier op GV?
het woordje 'meid' wat je gebruikt? waarom vraag je mij wat ik netjes genoeg vindt? als jij me vraag 'waarom' geef ik je ook antwoord...
nogmaals, het is je manier waarop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
He eucalypje, ik heb hier verder geen zin in.
Ik vind je onvriendelijk, beledigend en ronduit vervelend.
Nu begin je te vallen over de kleinste dingen.
Je gaat me te ver, ik ziet hier voor m'n plezier. En dat heb ik hier altijd gehad tot nu toe.
Denk maar van me wat je wilt, ik vind het best.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dito,
iedereen zit hier voor zijn plezier, en niet alleen jij en ik.
Als je geen klachten hebt denk ik niet dat het spul uit de batterij aan je "intieme delen" gekomen is. Omdat het een soort zuur is zou je toch al snel iets van huid-irritatie moeten bemerken, en al helemaal op plaatsen waar de huid bijzonder gevoelig is. Ik zou me dus maar niet al te veel zorgen maken. Maar koop voortaan aub alleen de beste batterijen voor je kleine vriendje ;-).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je vagina in het donker de komende nacht geen licht afgeeft, hoef je je geen zorgen te maken en ik ben er zeker van, dat het *pik* donker blijft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
#proest#
dát duurde lang Moolkeesje!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe verzin je het! +