Wie weet hoe je ingetrokken tepels een beetje naar buiten krijgt zonder chirurchische ingreep

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Ik heb al veel gelezen over de niplette.
Dat zou een eenvoudige oplossing zijn voor ingetrokken tepels.

Tot voor kort was een chirurgische ingreep de enige effectieve methode om ingetrokken tepels te corrigeren. Een dure oplossing, die borstvoeden voorgoed onmogelijk maakte.
Een doorzichtig 'tepelhoedje' voorzien van een afdichtingsrand corrigeert ingetrokken tepels snel en blijkt een blijvende oplossing te bieden, zowel bij het gebruik om cosmetische redenen als om 'normaal' borstvoeden mogelijk te maken.
Je kan het gewoon discreet in je BH dragen.

Hier kan je er meer over lezen:

http://www.ingetrokkentepels.nl/nl/home/niplette/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn advies zijn simpelweg kleine lijmtangen, klinkt dom en oubollig, maar succes is gegarandeerd. Deze houdt je een paar weken tijdens het slapen op je tepel. De duur van de behandeling hangt af van de ernst van de situatie en het gewenste resultaat. Ga wel uit van minimaal een maand. Blijvend effect is anders niet 100% zeker. Zorg ervoor dat de lijmtangen niet te strak staan, dit zou je tepels kunnen beschadigen. Ik hoop dat je er wat mee kan! Voor mijn dochter heeft het in ieder geval erg goed gewerkt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Mocht je hier geen spreekwoordelijke"trek" in hebben, zal een chirurgische ingreep helaas de enige mogelijkheid zijn.