Ruik je het aan je als je geblowd hebt?

Blijft het in je kleren hangen of ruik je het aan je als je geblowd hebt? En wat kun je er tegen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

Ja, dat blijf je ruiken.

Beste manier is om deo te spuiten en een kauwgompje te nemen! En kleren daarna in de was en haren wassen ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja tuurlijk ruik je dat, sigarettenrook ruik je toch ook. Je kan even douchen en andere kleren aantrekken als je niet wil dat mensen het merken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat ruik je. Als er iemand blowt, dan ruik je een zoete, kruidige geur.
Je krijgt het uit je kleren door ze te wassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Vind jij het zoet en kruidig ruiken? Ik vergelijk die lucht altijd met rotte prei....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken de geur zelf niet :)
Waar het naar ruikt staat hier:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/verslaving/38594-blowen-en-de-effecten.html
Amadea
12 jaar geleden
Hopelijk leest de vraagstelster de informatie die daar staat ook. Die is heel wat objectiever dan de subjectieve antwoorden die zij kreeg op haar vorige vraag hierover.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het ook op een zoete geur ruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het een weeige lucht hebben.
Ja je kan het ruiken aan kleren en haren. Dus je kan andere kleren aan doen en je haren wassen. Maar als je vervolgens keurig netjes erbij zit, kan je het nog steeds zien. Rode ogen en de pupillen zijn verwijd. En je merkt het aan het gedrag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt!
je ruikt het zeker wel aan je kleren net als gewoon roken wat ook wel enigzins helpt neem een deo flesje mee en na het blowen een beetje opspuiten helpt wel iets deed ik ook altijd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, behalve in je kleren en in je haar gaat het ook in de poriën van je huid zitten. Het enige wat er op zit is douchen en schone kleren aan.
Het alternatief is maskeren, bijvoorbeeld door te gaan sporten - eventueel met een slecht werkende deodorant ;-) zodat je gaat transpireren.

Toegevoegd na 16 uur:
En wat ik nog wil toevoegen: Het hangt er ook vanaf wáár je blowt. Als je dat in de ruimte van de coffeeshop doet gaat het veel sneller in je kleren zitten dan wanneer je dat buiten doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja eruit zweten kan, maar dan ruik je het juist erger..
Ja. Zolang je niet gedouched hebt en schone kleren aangetrokken ruik je het. De stank gaat in je kleding en je haar zitten. Als ik in het OV zit en er komt zo'n figuur in mijn buurt zitten heb ik het meteen in de gaten: dit is een stuffkikker.