Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (7)

Lijkt me wel!
Heb nog nooit een dikke junk gezien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nog nooit geblowd zeker ;)
Het blowen op zich niet, maar je kan meer gaan eten en dan wel. Veel mensen krijgen als ze stoned zijn een vreet kik. Dan kom je dus aan.
Verder word je er erg loom van, waardoor je weinig energie verspilt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja je krijgt meer vreetkicks, meer trek in lekkere hapjes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet niet of je der dikker van word zoals mensen hier zeggen maar meestal als ik blow dan krijg ik wel een vreetkick maar heb ik geen energie om op te staan en val ik in slaap daarna word ik wakker ga ik wat drinken en ga ik verder slapen terwijl ik nog honger heb dus ik weet niet of je der dikker van word maar het heeft wel wat effect op je lichaamsgewicht sinds ik blow ben ik 10 kilo afgevallen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mij persoonlijk wordt ik graatmager van blowen. Ik blow nu al een aantal jaren dagelijks en kom geen gram aan. Ik werk fulltime, eet altijd een flinke bord avondeten en heb regelmatig vreetkicks waar de zak snickers wel bij leeg komt. Heb tijdje bij dietiste gelopen om aan te komen, maar zelfs met 4000 calorien per dag lukt dit niet. Ben vervolgens 3 maanden gestopt met blowen, had toen erg weinig eetlust, geen vreetkicks en ben toch 6 kilo aangekomen. Dus tja... In mijn geval heeft blowen veel invloed op mn gewicht
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ergens gehoord weet niet zeker of het waar is dat blowen/roken de spijsverteering versnelt.
De meeste mensen die ik ken worden mager door het blowen.
Als je blowt moet je ook genoeg ( misschien zelfs meer ) eten.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat verschilt heel sterk van persoon tot persoon. Blowen versnelt wel de spijsvertering (vandaar de bekende "vreetkick") maar omdat je dan ook meer gaat eten houdt dat elkaar meestal wel in belans omdat je er vaak ook sloom en/of slaperig van wordt en dan verbruik je weinig energie. Het hangt er dus vanaf hoeveel en hoe vaak je blowt, hoe sterk de wiet is, of je aanleg hebt om dik te worden, wat je eet, hoe vaak en wanneer, etc., etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding