Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

Gewoon zeggen dat je het niet wilt.
Ik denk niet dat jij iets gaat doen tegen je eigen zin in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zeggen tegen die persoon: ik vind je een hartstikke leuke meid/man maar niet op die manier......

Duidelijkheid is het toverwoord!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Steek je arm duidelijk naar voren met je hand in de richting van die persoon. Zodat hij/zij begrijpt dat jij graag handen wilt schudden. En doen ze toch een poging om dichterbij te komen om jou te omhelzen, dan zeg je zoiets als "bedankt, maar ik stel een hand meer op prijs".
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Dan zoen je niet, want dat is iets dat je doet als je dat beiden wilt.
Dus zeg dat je dat niet wilt; als iemand zich opdringt duw je hem/haar zachtjes weg; als iemand de boodschap dan nog niet begrepen heeft, sja... Zeggen dat je een enge besmettelijke ziekte hebt die via zoenen wordt overgedragen helpt dan misschien ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet doen tegen je zin in. Zeggen dat je het niet wilt, dan zal die ander dat moeten respecteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
blijf bij jezelf, ga niet denken dat je de ander er door kwetst. Vind je het niet prettig zo, laat het dan merken door een duidelijk nee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding