ik proef en ruik al een hele tijd niks meer al zo'n 5 á 6 weken hoek kan dit en hoe kan ik dit verhelpen?

ik was daarvoor ziek geweest en ik heb toen 1keer geblowd maar dat was daar voor nog kan het daar iets mee te maken hebben? en ik heb mijn tong ook wel eens verbrand in die periode.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

ik zou een verwijsbrief vragen voor de kno arts,het komt regelmatig voor na een lange verkoudheid bijv,het zou kunnen zijn dat je slijmvliezen van binnen nog opgezet zijn,je krijgt dan druppels en is dan na een tijdje weer weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is het een vitamine te kort, hiervoor kun je c100 pillen slikken deze zijn zonder recept bij de huisarts te koop of bij het kruitvat. Ik had dat ook maar bij mij is het nu gewoon weg door deze pillen.