Wat zijn de tintelingen in mn pols?

Ik heb mijn pols moeten laten hechten, inwendig was mn apenpees doorgesneden en een andere pees beschadigd. De hechtingen zijn er sinds 27 juli uit, en vandaag begint mijn pols heel erg te tintelen, is dit slecht? of is dit een teken dat mijn huiszenuwen weer aan elkaar groeien( ik heb boven het litteken geen gevoel meer, maar dit kon wel terug komen) Ik heb vandaag die pols wel per ongeluk overstrekt gehad met gitaarspelen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien heb je het carpaal tunnelsyndroom, dus ik zou naar de huisarts gaan dan weet je het zeker.

Toegevoegd na 58 seconden:
http://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/carpaaltunnelsyndroom.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kunnen zenuwen zijn maar ik denk dt je het beter aan de huisarts kunt vragen wantdie weet het het beste ,