Ik kan maar 10 keer opdrukken en ben dan al moe hoe kan ik dit opvouwen zodat ik vaker kan opdrukken?

Ik wil graag veel kunnen opdrukken maar weet niet hoe ik dit moet aanpakken. Hopelijk heeft iemand ervaring ermee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.6K

Het beste antwoord

Tien keer is al goed om mee te beginnen.
Zoiets moet je langzaam opbouwen.
Je hoeft hier niet voor naar de sportschool.
Hou voor jezelf gewoon een schema bij,waarin je elke keer noteert hoevaak je jezelf hebt opgedrukt.

En hou dit eens 1 of twee weken gewoon bij.
Maar vooral belangrijk dat je ermee doorgaat.
Dus elke dag gewoon een of twee keer meer.
Dan ga je er aan wennen,en gaat het steeds beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

heel veel oefenen en na een jaar zal je zien dat je het vaker kan dan nu
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je ziet echt wel sneller resultaat.
Gewoon bij die 10 keer beginnen en dat een paar keer, met een korte pauze. Dan een keer 15, een paar keer. je zult zien dat je snel vooruit gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
door veel te trainen en te oefenen, ga 1 keer in de minimaal 3 dagen en maximaal een week naar de sportschool. (trouwens, ik ga bij de 3 keer opdrukken al down)
succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 voor je eerlijkheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel,
als je elke dag naar de sportschool gaat kan je scheuren oplopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ik ga na een halve al down xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan t niet eens xd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft echt niet naar de sportschool om op te drukken, zonde van je geld. Juist een ideale oefening om thuis te doen.
Gewoon iedere dag voor het slapen gaan zo veel doen als je kunt, je kunt ook met je handen op een verhoging opdrukken, dan heb je minder gewicht op je armen! Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Setjes maken en dan opbouwen, wel zorgen dat je 1 of 2 dagen rust neemt tussen door.
Op onderstaande site zie je hoe je dat het beste kan doen.

http://hundredpushups.com/week1.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe tien keer dan pauze dan nog tien keer dat een paar keer en als je dat goed lukt kan je het gaan opbouwen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik heb gehoord dat je dat je gelijkmatig idd 1 of 2 dagen rust neemt.
Dit zorgt dat je spieren zich "herstellen" van het opdrukken.
Het herstel zorgt dat je spieren dikker worden. En je sterker word.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
doe alsof je jezelf moet bewijzen. Dat je een prijs krijgt als je de 15 haalt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is iets wat je moet opbouwen

elke keer meer en meer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat echt goed bij mij werkte is Pushup schema van rittr. (moet je wel een Aindroid voor hebben)
http://www.rittr.com/pushups/

Je vult in hoeveel je maximaal kan, hoeveel je wilt kunnen aan het einde van het schema en zij maken een schema voor je. Doe dit drie keer per week en je kan over een maand zo minstens 30 keer opdrukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zelf ben ook met 10 maal begonnen. Elke avond een week lang. De week erop 11 maal. Je zult merken dat het na 10 weken een stuk beter gaat, karakter tonen. Dat is alles
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben ook met 10 pushups begonnen, zorg wel dat je weet hoe je dit doet, er staan een hoop tutorials en voorbeelden online. Ik deed er in het begin per keer 10, en dan elke dag een paar keer. Inmiddels ben ik een maand of twee verder, en zit ik op 15 stuks per keer. Dit gaat vrij makkelijk, met volle inspanning haal ik 25.