Wat is dit aan mijn oog?

Hallo,

Ik werd vanmorgen wakker, toen mijn vriendin opeens wat opmerkte aan mijn oog. Ik heb opeens op mijn ooglid een blauwe plek. Die plek is ongeveer even groot als een 2 euro cent.

Iemand een idee wat het is?
Ik kan me niet herinneren dat ik me gestoten heb of iets dergelijks.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het kan zijn dat je vriendin je in haar slaap een mep heeft verkocht, dat is mij ook wel eens overkomen. (hoef je niets achter te zoeken....) Houd het in de gaten, als de plek gaat verkleuren binnen een paar dagen dan is er inderdaad sprake van een normale blauwe plek, zo niet, dan even naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien heeft je vriendin, of jijzelf een onrustige droom met zwaaiende armen gehad.