Heeft iemand tips voor een lange-afstandsrelatie?

Mijn vriendin en ik wonen op ongeveer 2 uur reizen van elkaar en elke dag hebben we contact, maar we willen gewoon bij elkaar zijn. We missen elkaar ontzettend: heeft iemand misschien tips waardoor ik haar heel vaak kan zien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Begrijp me niet verkeerd. Maar je wordt na een tijd wel een kei in het afscheid nemen.
Dit na een relatie van 3,5 jaar (uur reizen).

Het beste antwoord

kusje kusje knuffel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kusje kusje knuffel knuffel!

Andere antwoorden (6)

Via de pc webcam mic en een praatprogramma skype of msn
ronron1212
12 jaar geleden
Heel vaak zien? Installeer een webcam en ga chatten.

Ik vermoed echter dat je echt bij elkaar zijn bedoeld. Weinig tips, behalve verhuizen, maar dat zal vast niet te doen zijn.

Ik zou zeggen: Zorgen dat je je huiswerk elke vrijdag af hebt en dan direct in de trein/bus naar haar toe en omgekeerd.
(er vanuit gaande dat jullie beiden nog op school zitten).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, de lange-afstandrelatie.
De beste manier (dat was in ieder geval zo bij mijn afstandsrelatie) is om elk weekend bij elkaar te zijn, en je doordeweeks bezig te houden met vrienden, school, etc. Ga er vrijdagmiddag heen en ga pas zondagavond weer naar huis. Je zult het verschrikkelijk vinden om zondagavond weer weg te moeten, maar zo is het wel weer extra lekker als jullie elkaar de volgende vrijdag weer zien. Op deze manier duurt een relatie over het algemeen langer dan als je elkaar constant op de lip zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nu een lange afstandsrelatie, mijn vriendin woont in Kaapstad. Mijn oplossing veel webcammen en sparen zodat ik haar vaker kan bezoeken. Heb ook een relatie gehad in Berlijn, ik ging dan in het weekend heen en weer liften, werkt prima
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet raar opkijken van raar voelende momenten bij het elkaar weer zien en afscheid nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen: ieder een uurtje reizen.... spreek je ergens in het midden af. gezellig shoppen, bioscoop ergens eten of misschien zelfs wel een hotelletje af en toe...

Succes!