Als je gaat slapen verslappen al je spieren, het is niet mogelijk om te gaan slapen terwijl je slaapt want dan zak je in elkaar, Je hebt je zenuwen niet meer onder controle net zo als je flauwvalt, Zo werkt het ook voor je oogleden, je kan ze niet meer open houden zodra je in slaap valt heb je dus ook geen controle meer over je oogleden,

Wist je troumens dat : Wanneer je gaat slapen rollen bij 89 % van de mannen en 94 % Van de vrouwen hun oog geheel naar achteren, mensen zeggen dat dit alleen bij honden katten en anderen huisdieren voorkomt maar ook bij mensen, En bij flauwvallen denken mensen ook dat de oog naar achter rolt, maar tijdens flauwvallen rolt het oog maar bij 34 % van de mannen en 12 % Van de vrouwen het oog naar achter, maargoed dat had weinig met de vraag temaken :D:D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij ben ik degene die mijn ogen sluit wanneer ik wil gaan slapen. Maar wat ze dicht HOUD is een ander verhaal. Dit woord door een speciaal deel van de hersenen gedaan die ook andere automatische functies moet vervullen zoals overdag knipperen van het oog, ademen, hart kloppingen enz...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je ogen moeten dicht zijn als je slaapt, omdat je tijdens je slaap niet kunt knipperen met je ogen, en dan zouden ze uitdrogen.
jc54
12 jaar geleden
het kost je juist energie als je je ogen openhoudt. Bij het slapen verbruik je zo min mogelijk energie en sluiten je ogen zich dus