Wat gebeurt er als je een stevige stomp tegen je adamsappel krijgt??

Wie weet ook hoe dat aanvoelt??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.3K

Het beste antwoord

Dat zal flink pijn doen, en het is behoorlijk gevaarlijk. Je adamsappel is een kwetsbaar orgaan en daarom ook vaak een vitaal doel in verschillende vechtsporten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa maar ook een perfect zelfverdedigingsmiddel dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schijn je er ook iemand mee te kunnen doden zoals in films e.d.?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt, ter zelfverdediging. Let wel op, iedereen intepreteerd zelfverdediging anders, dus ik raad het je ten zeerste af om het uit te proberen. En ja films zijn niet altijd echt. Ik kan me wel voorstellen dat je iemand zwaar kan beschadigen als je een harde klap op zijn adamsappel geeft.

Andere antwoorden (2)

je zal geen adem meer kunnen halen, je stikt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft niet gelijk te stikken... Dan moet de klap wel heel hard aankomen, een goede stevige klap doet iig heel erg pijn en het ademen kan ook wel ff lastig zijn en pijn doen.,,